کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317518 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پاک سازی کامل تر دیسک با Wise Disk Cleaner

Wise Disk Cleaner یک نرم افزار رایگان برای تمیز کردن دیسک است که به شما کمک می کند تا با حذف فایل های غیر ضروری، فضای دیسک خود را آزاد کنید. این فایل های غیر ضروری یا ناخواسته معمولا به دلیل حذف ناقص برنامه ها یا فایل های موقت اینترنت ایجاد می شوند. بهتر است هر از گاهی این فایل ها را پاک کنید، زیرا ممکن است در نهایت فضای قابل توجهی از درایوهای شما را اشغال کنند. Wise Disk Cleaner با رابط کاربری ساده و کاربرپسند به شما کمک می کند تا به سرعت از شر تمام فایل های ناخواسته خلاص شوید. استفاده از این برنامه واقعا آسان است و هم هنگام اسکن فایل ها و هم هنگام حذف فایل ها به سرعت عمل می کند.

 

پاک سازی کامل تر دیسک با Wise Disk Cleaner

 

نسخه جدید Wise Disk Cleaner مزایای بیشتری دارد:

عملکرد بهبود یافته، رابط کاربری بهتر و اسکن/ پاکسازی کامل تر. Wise Disk Cleaner رایگان، خدمات به روز رسانی رایگان مادام العمر و پشتیبانی فنی رایگان نامحدود را ارائه می دهد.

 

اولین نرم افزار سیستم اسلیم Wise Disk Cleaner اولین ابزار بهبود سیستم است که به شما کمک می کند فایل های بی فایده ویندوز که نیازی به آنها ندارید را حذف کنید، مانند IME کره ای، موسیقی نمونه ویندوز، فیلم ها، تصاویر، نصاب و حذف کننده های وصله های به روز رسانی و غیره.

 

Wise Disk Cleaner 11.1.2 Build 827 تغییرات:

قوانین پاکسازی Foxit PDF Reader، Corel VideoStudio Pro، KaraFun Player 2، Movavi Video Editor، WavePad Sound Editor، Caprine، Casper، Champions Online، Mail Master توسط NetEase و Adobe Photoshop 2024 اضافه شد. قوانین پاکسازی میانبرهای نامعتبر بهبود یافته است.

 

دانلود نرم افزار Wise Disk Cleaner 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50198 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/11 تعداد مشاهده: 800
سافت گذر